Total Pageviews

Monday 20 September 2021

free loop


I'm a little used to calling outside your name 我已經有點習慣在外頭呼喚你的名子 I won't see you tonight so I can keep from going insane 今晚不會看到你的身影,就可以避免讓自己陷入瘋狂 But I don't know enough, I get some kinda lazy day 但我還不夠明瞭,我沉浸在這種低沉的情況已經太久 Hey yeah 嘿~對呀   I've been fabulous through to fight my town a name 我已經有了莫大的勇氣能夠為了你的名子去與整個城市抗爭 I'll be stooped tomorrow if I don't leave as them both the same 如果我不像他人一樣離去,那麼我就會在明日屈服整個世界   But I don't know enough, I get some kinda lazy day 但我還不夠明瞭,我沉浸在這種低沉的情況已經太久 Hey yeah 嘿~對呀   Cause it's hard for me to lose 因為對我來說已經很難再失去些什麼 In my life I've found only time will tell 在我的人生,我已經找到珍寶,只有時間可以訴說出來證明 And I will figure out that we can baby 我也會真正明瞭,寶貝我們一定可以做到的 We can do a one night stand, yeah 我們今晚能夠擁有彼此,對呀   And it's hard for me to lose in my life 對我來說我的人生已經很難再失去些什麼 I've found outside your skin right near the fire 我已經在外頭找到就在火焰旁的你的肌膚 That we can baby 寶貝我們一定可以做到的 We can change and feel alright 我們可以改變世界,而後一切都會好起來   I'm a little used to wandering outside the rain 我已經有點習慣在下著雨的外頭徘徊 You can leave me tomorrow if it suits you just the same 你可以在明天獨留我一人,如果它適合你的話 But I don't know enough, I need someone who leaves the day 但我還不夠明瞭,我需要有人也在當天離開 Hey yeah 嘿~對呀   Cause it's hard for me to lose 因為對我來說已經很難再失去些什麼 In my life I've found only time will tell 在我的人生,我已經找到珍寶,只有時間可以訴說出來證明 And I will figure out that we can baby 我也會真正明瞭,寶貝我們一定可以做到的 We can do a one night stand, yeah 我們今晚能夠擁有彼此,對呀   And it's hard for me to lose in my life 對我來說我的人生已經很難再失去些什麼 I've found outside your skin right near the fire 我已經在外頭找到就在火焰旁的你的肌膚 That we can baby 寶貝我們一定可以做到的 We can change and feel alright 我們可以改變世界,而後一切都會好起來   Cause it's hard for me to lose 因為對我來說已經很難再失去些什麼 In my life I've found only time will tell 在我的人生,我已經找到珍寶,只有時間可以訴說出來證明 And I will figure out that we can baby 我也會真正明瞭,寶貝我們一定可以做到的 We can do a one night stand, yeah 我們今晚能夠擁有彼此,對呀   And it's hard for me to lose in my life 對我來說我的人生已經很難再失去些什麼 I've found outside your skin right near the fire 我已經在外頭找到就在火焰旁的你的肌膚 That we can baby 寶貝我們一定可以做到的 We can change and feel alright 我們可以改變世界,而後一切都會好起來   Cause it's hard for me to lose 因為對我來說已經很難再失去些什麼 In my life I've found only time will tell 在我的人生,我已經找到珍寶,只有時間可以訴說出來證明 And I will figure out that we can baby 我也會真正明瞭,寶貝我們一定可以做到的 We can do a one night stand, yeah 我們今晚能夠擁有彼此,對呀   And it's hard for me to lose in my life 對我來說我的人生已經很難再失去些什麼 I've found outside your skin right near the fire 我已經在外頭找到就在火焰旁的你的肌膚 That we can baby 寶貝我們一定可以做到的 We can change and feel alright 我們可以改變世界,而後一切都會好起來

No comments:

Post a Comment